"Rekabet Gücünüzü Arttırmak İçin Acele Edin.."

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Hizmet sektöründe müşteriler ile iletişim müşteri memnuniyeti açısından çok önemlidir. Bu eğitim çalışanların iletişim becerilerini geliştirmelerine ve müşterileri ile daha yapıcı iletişim ve ilişki kurmalarına yardımcı olacaktır.

Katılımcılar rol çalışması ile kendilerini izleyebilecek ve geliştirilmesi gereken yönlerini kendileri tespit edeceklerdir.

Eğitim sonunda katılımcılar;

  • Müşteri ilişkilerinin geliştirmesinin önemini öğrenecekler
  • Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemini anlamış olacaklar
  • Müşteri bakış açısıyla olaylara bakmayı öğrenecekler
  • Kurum ve müşteri arasında dengeleri sağlamak
  • Sinirli ve sorunlu müşterilerle baş etme becerilerini geliştirecekler
  • İletişimde yapıcı davranışları benimseyecekler
  • Müşteri şikayetlerini en uygun şekilde karşılama becerisini
  • Müşterilerine doğru tanımlama ve yaklaşma becerilerini kazanacaklar

Bilgi Formu

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com